Home / מדריך לקניית פרוביג'יל ונוביג'יל ללא מרשם – 2022
פרוביג'יל אונליין

מדריך לקניית פרוביג'יל ונוביג'יל ללא מרשם – 2022

בישראל קשה מאוד לקבל מרשם לפרוביג'יל (חומר פעיל מודפיניל) ונוביג'יל, בעיקר כי אלו תרופות יקרות מאוד וקופות החולים לא מתלהבות להכניס אותם לסל התרופות. האופציה הטובה ביותר להשיג כיום פרוביג'יל היא דרך אתרים אמינים ברשת. נחזור ונדגיש שאנחנו מציעים תמיד להתייעץ קודם עם רופא. כל אדם אשר סובל או סבל פעם ממאניה, סכיזופרניה, התקפי חרדה, שבץ, התקף לב או אפילפסיה צריך להימנע לחלוטין מנטילת פרוביג’יל ללא התייעצות עם רופא.

אמינות בינלאומית:

הגורם החשוב ביותר כאשר באים לקנות פרוביג'יל או נוביג'יל ברשת (או בכלל לקנות ברשת) הוא אמינות. אתם רוצים שהמוצר שהזמנתם יגיע אליכם בזמן ויהיה איכותי ובטוח. קהילת משתמשי המודפיניל/ארמודפיניל העולמית מונה מליונים רבים המחליפה רשמים דרך הרשתות החברתיות כמו פייסבוק, טוויטר ויוטיוב. מומלץ לקנות אך ורק מאתרים גדולים בעלי מוניטין של אמינות ושירות.

שמות ג'נריים לפרוביג'יל ללא מרשם:

מכיוון שהפטנט על מודפיניל כבר פג, קיימות כיום שש חברות ענק המייצרות כדורי פרוביג'יל תחת שמות מותג שונים.

השמות הג'נריים הנפוצים ביותר של פרוביג'יל- מודפיניל הם Modalert ו Modvigil והשמות הג'נריים של נוביג'יל- ארמודפיניל הם Waklert ו Artvigil.

השוואה בין ארמודפיניל ומודפיניל

HighStreetPharma 

אחד מבתי הממרקחת הג'נריים הגדולים והוותיקים בעולם. הם מציעים מגוון רחב של מוצרים וביניהם הפרוביג'יל.   שירות הלקוחות שלהם הוא מצויין וכל פנייה, בירור או שאלה נענים בדרך כלל תוך מספר שעות. זאת גם הסיבה שצרכנים רבים קוראים להם "האמזון של התרופות הג'נריות" האתר גם הרוויח את אמונם של צרכנים רבים ברחבי העולם בזכות הבונוסים הרבים שהם מחלקים כמתנה ללקוחות. אחד היתרונות הבולטים של HighStreetPharma הוא המגוון העצום שהם מציעים:

  • Modvigil (Modafinil) – פרוביג'יל ג'נרי של חברת HAB Pharma
  • Modalert (Modafinil) – פרוביג'יל ג'נרי של חברת Sun Pharma
  • Waklert (Armodafinil) – נוביג'יל ג'נרי של חברת Sun Pharma
  • Artvigil (Armodafinil) – נוביג'יל ג'נרי של חברת HAB Pharma

מדובר אמנם באותו החומר הפעיל -מודפיניל. אך יש כאלו שיעדיפו את המודוויג'יל לעומת המודאלרט ויש כאלו שיעדיפו את הוולקרט (ארמודפיניל) לעומת הארטוויג'יל.

HighStreetPharma מציעים כל כדור פרוביג'יל 200 מ"ג ב 0.89$ (בהתאם לכמות ההזמנה) זהו אחד המחירים הטובים ביותר שתמצאו וזה זול פי שבע מהמחיר שגובים עבור פרוביג'יל בבתי המרקחת בישראל. HighStreetPharma שולחים את הכדורים במעטפה חומה ודיסקרטית וזמן קצר לאחר ההזמנה, תקבלו מספר מעקב שיעדכן אתכם היכן נמצאת הזמנתכם בכל רגע נתון. אחת הסיבות שHighStreetPharma היא חברה כל כך פופולארית היא התחייבות שלה להחזר כספי מלא או משלוח חוזר (לפי בחירת הלקוח) במידה והמשלוח לא הגיע מכל שסיבה שהיא.

2  AFINIL EXPRESS

אחד האתרים האמינים והגדולים בתחום. לצערנו הם הפסיקו משלוחים למזרח התיכון וניתן להזמין דרכם רק אם אתם גרים בארה"ב או מערב אירופה. האתר AFINIL EXPRESS ידידותי ונוח לשימוש וניתן לשלם באמצעות כרטיס אשראי או ביטקוין. המחירים בדרך כלל נמוכים יותר לעומת המתחרים ונעים בין 0.8 – 1.9 $ לכדור פרוביג'יל ג'נרי של 200 מ"ג לפי כמות הכדורים המוזמנת. . תהליך ההזמנה קצר וברור ויש תמיכה שעונה לכל שאלה שלכם. כמו כן באתר תמצאו פורום ענק עם שאלות ותשובות מומחים על כל אספקט הנוגע למודפיניל וארמודפיניל.  AFINIL EXPRESS עובדים עם Mastercard, Visa ובמידה ותבחרו לשלם בביטקוין, תקבלו 33% הנחה נוספת.

3 בתי מרקחת פרטיים בעברית:

בישראל קיימים מספר אתרים הקוראים לעצמם "בתי מרקחת" ומתפקדים כ middle man. זאת אומרת, הם מקבלים הזמנות מישראל ומזמינים מודפיניל ג'נרי מהודו בדרך כלל. בתי מרקחת אלו אינם מומלצים שכן לא ידוע עם אלו גורמים הם עובדים וסביר להניח כי מדובר בחברות פחות איכותיות ואמינות המוכרות להם כמה שיותר בזול. כמו כן נתקלנו כבר באתרים הגובים סכום כפול ולעיתים משולש מהסכום המקורי ופנו אלינו מספר לקוחות אשר הזמינו דרך בתי מרקחת אלו  ולא קיבלו דבר.

כפי שציינו במאמרים קודמים, העקרון החשוב ביותר בנטילת פרוביג'יל הוא להשתמש בו בצורה מושכלת ויעילה להשגת שיפור איכות חיים משמעותי. זהו כלי רב עוצמה ואתם אחראים על השימוש בו כראוי ובבטחה.  בהצלחה!