Home / פרוביג'יל ג'נרי – סקירה
פרוביג'יל מודאפיניל לקנייה ברשת

פרוביג'יל ג'נרי – סקירה

פרוביג'יל (חומר פעיל – מודאפיניל) היא תרופה שמשמשת לעזור לאנשים להישאר ערים וערניים. היא מיועדת בעיקר לאנשים עם הפרעות או צרכי שינה מיוחדים: נקרולפסיה, עובדי משמרות ששעות השינה שלהם משתנות מיום ליום ומשבוע לשבוע, חיילים שנדרשים לשעות ערות ארוכות גם בלילות.

החברה אשר פיתחה את תרופת הפרוביג'יל (provigil) הינה Cephalon בע"מ. בנוסף לחברה, קיימות חברות נוספות אשר מייצרות גירסא ג'נרית של פרוביג'יל אשר מכילה את אותו חומר פעיל ואינה מצריכה מרשם רופא לצורך קנייה.

היתרונות של פרוביג'יל ג'נרי:

1 טבליות הפרוביג'יל זמינות בשני מינונים בדומה לתרופה המקורית: 100/200 מ"ג.

2 חברות גדולות כמו "טבע" המתמחות בייצור תרופות חליפיות מייצרות פרוביג'יל ג'נרי אשר עלותו נמוכה משמעותית מהתרופה המקורית – פחות מחצי ממה שעולה התרופה בישראל עם מרשם וביטוח משלים של קופת חולים בה הנכם מבוטחים.

3 מודאפיניל, החומר הפעיל בפרוביג'יל הינו אותו חומר הקיים בתחליף הג'נרי ולכן האפקט של התרופה הינו זהה לחלוטין.

האם פרוביג'יל ג'נרי משתווה באיכותו למותג המקורי?

בדיקות שנעשו ע"י ארגוני הבריאות בעולם כמו ה FDA האמריקאי הראו כי איכות התרופה הג'נרית משתווה לאיכות התרופה המקורית והיקרה יותר. אולם קיימים ברשת גם ספקים אשר מוכרים פרוביג'יל באיכות ירודה ולא בטוחה. ספקים אלו מחזיקים בדרך כלל מעמד כמה חודשים או אפילו שנה ואז נעלמים. לכן מומלץ לקנות אך ורק מספק אמין הנמצא שנים רבות בתחום והינו בעל מוניטין.

המדריך איך לקנות פרוביג'יל ברשת

מה זה מודאפיניל?