Home / מינון פרוביג'יל מומלץ

מינון פרוביג'יל מומלץ

מודאפיניל, החומר הפעיל בפרוביג'יל קיים בטבליות של 100 ו 200 מ"ג. בדרך כלל כשמזמינים מח"ול הטבליות מגיעות במינון של 200 מ"ג. אין לעבור את ה 200 מ"ג בתקופת זמן של 24 שעות ולרוב ניתן לחתוך את הטבלית לחצי ולקחת 100 מ"ג ליום. זהו המינון המומלץ המאפשר לרוב האנשים להתגבר על העייפות ולהגיע למצב של פוקוס ויכולת חשיבה ברורה. כדאי לקחת את הטבליה בשעת בוקר מוקדמת, בסביבות 6-8 תלוי בשעת ההתעוררות. במידה ועברתם "לילה לבן" ואתם ממש עייפים אבל חייבים לתפקד, אפשר מדי פעם לקחת טבליה של 200 מ"ג. כמו כן אם אתם אנשים כבדי גוף (מעל מאה קילו) כדאי לנסות לקחת מינון של 150 או 200 מ"ג ולבדוק את ההשפעה. לעובדי משמרות כדאי לקחת פרוביג'יל כשעה לפני תחילת המשמרת. תחילת ההשפעה על העירנות והריכוז משתנה מאדם לאדם ובדרך כלל נעה בין רבע שעה לשעה וחצי.

הפרוביג'יל והחומר הפעיל בה מודאפיניל עברו מחקרים רבים שהעידו על בטיחותם אבל בכל חומר ניתן להשתמש לרעה. יש תיעוד כי אנשים אשר לקחו יותר מ 200 מ"ג ליום מצאו את עצמם ערים במשך שלושה או ארבעה ימים ברצף כאשר הם אינם יכולים לישון יותר משעה או שעתיים בלילה. המצב הזה איננו בריא ומוטב להימנע ממנו. כמו כן כל אדם אשר סובל או סבל פעם ממאניה, סכיזופרניה, התקפי חרדה, שבץ, התקף לב או אפילפסיה צריך להימנע לחלוטין מנטילת פרוביג'יל ללא התייעצות עם רופא.

כמו כל תוסף מזון אחר, מומלץ לקחת ימי מנוחה שבהם לא נוטלים את הטבליה. הדבר שומר על האפקט המקסימלי של הפרוביג'יל. בואו נניח שנטלתם פרוביג'יל במשך שבוע אחד, אתם לוקחים יומיים ימי מנוחה בלי הטבליה ואחריהם, במידה שאתם צריכים, אתם חוזרים לקחת.

אם אין נסיבות המצריכות את הפוקוס שלכם ואם אינכם עייפים במהלך יום מסוים, אז אין שום סיבה לקחת פרוביג'יל באותו יום.

מדריך לקניית מודאפיניל ברשת

מה זה מודאפיניל?