Home / פרוביג'יל / איך להיפטר מהעייפות ולישון פחות שעות בכל לילה?
פרוביג'יל לטיפול בעייפות

איך להיפטר מהעייפות ולישון פחות שעות בכל לילה?

איך מליוני אנשים ברחבי העולם נפרדו מהעייפות ומה עושה את פרוביג'יל כל כך מיוחד?

רוב האנשים כשהם מרגישים עייפים וסחוטים שותים "משקאות זבל" כמו קפה או רדבול, מנסים לנמנם קצת או שוקעים לפעילות פאסיבית כמו צפייה בטלוויזיה על כורסא או ספה. כולנו עייפים מדי פעם וזה בהחלט נורמלי, אבל ישנם אנשים שעייפים כל הזמן ואנשים אלו שמרגישים סחוטים וגמורים מבזבזים ימים שלמים בפעילויות כאלו. היום, מבינים החוקרים שעייפות ואנרגיה הן תוצאה ישירה של חומרים המופרשים במוח. אם החומרים האלה מופרשים בצורה תקינה, האדם מרגיש אנרגטי ועירני רוב היום. אם החומרים האלה חסרים, האדם מרגיש עייף ובמידה מסוימת גם מצוברח רוב היום. עייפות מביאה עימה רגשות שליליים רבים כמו: כעס, חרדה, דכדוך מתמשך, אובדן הביטחון העצמי, אובדן הכבוד העצמי. בעזרת פרוביג'יל העייפות הזאת יכולה להסתיים פעם אחת ולתמיד. "להילחם" נגד הגנטיקה או הכימיה של המוח שלך באמצעות כח הרצון, דמיון מודרך או אמצעים אחרים איננו אפשרי. זאת איננה שאלה של כוח רצון ואמונה כמו שמנסים לטעון כל מיני מורים רוחניים וקואצ'רים, אלא שאלה של גנטיקה. יש אנשים כמו שמעון פרס או ג'ון פ קנדי אשר בורכו בגנטיקה המאפשרת להם לישון שלוש-ארבע שעות בלילה ולקום לחיים עירניים וחזקים ויש אנשים שהגנטיקה שלהם מדמה "שנת חורף של דובים". אם הם אינם ישנים תשע שעות בלילה, הם לא מסוגלים לתפקד. בחברה המודרנית. אנשים עייפים כאלה מרגישים מבוזבזים ונתפסים לעיתים על ידי הזולת כעצלנים וחסרי מוטיבציה למרות שהבעיה ממנה הם סובלים היא פיזית-מוחית ולא איזה פגם באופי. במחקרים רבים שנערכו, פרוביג'יל הוכח כפתרון היחיד להתגברות על עייפות כרונית שבאמת עובד.
אז מה פרוביג'יל יעשה לך?
• אתה תקום בכל בוקר עירני ומלא אנרגיות ולשם שינוי, אתה תרגיש טוב כשתתעורר. אתה מסוגל לדמיין את זה? אתה פוקח עיניים בבוקר על המיטה שלך ואתה מרגיש רענן לחלוטין, מוכן להסתער על היום החדש…
• יהיו לך מספיק אנרגיות להשיג מה שאתה רוצה. אתה תספיק לבצע ולסיים את כל הדברים שחשוב לך להשיג. וגם אחר כך, עדיין יהיו לך מספיק אנרגיות לעשות דברים אחרים.
• היכולת שלך להתרכז ויכולת החשיבה שלך יגדלו בצורה משמעותית. אתה תפתיע את עצמך כשתגלה כמה אתה מסוגל לעשות כשהעייפות נעלמת מחייך.
• יהיו לך כמה שעות פנויות נוספות בכל יום שבהן תוכל לעשות מה שתרצה. עכשיו, כשתצטרך לפחות שעות שינה בלילה, חשוב על כל הדברים שרצית לעשות "אם רק היה לך קצת יותר זמן…."
זה בדיוק כמו שזה נשמע, אתה תישן כמה שעות פחות בכל לילה ועדיין תהיה הרבה יותר עירני ורענן מאי פעם.
אבל פרוביג'יל עושה אפילו הרבה יותר מזה:
• בריאותך ומערכת החיסון שלך יתחזקו. אנשים עייפים סובלים מירידה ביכולת המערכת החיסונית להתגבר על מחלות. כשהעייפות נעלמת, מערכת החיסון של הגוף חוזרת לשיא פעולתה.
• מערכות היחסים שלך ישתפרו כשסוף סוף יהיה לך זמן ואנרגיה למשפחה ולחברים. כשאתה לא עייף שיקול הדעת שלך לא מעורפל ופגום. אתה פחות נוטה לפתח רגשות שליליים של כעס, שנאה, מיאוס ועצב שפוגעים באיך שאתה ואנשים אחרים תופסים אותך.
מחקר שנעשה על קבוצת סטודנטים באוניברסיטת ווירג'יניה מצא:
• 98% דיווחו על שיפור ניכר בהרגשה הכללית ובתחושת העירנות.
• 90% דיווחו כי אין להם יותר בעיה להתעורר בבוקר. בהתחלת המחקר, קרוב לארבעים וחמש אחוז מהמשתתפים העידו כי יש להם בעיה ברמת קושי משתנה לקום בבוקר.
• 81% דיווחו כי הם מרגישים בריאים יותר.
• 85% דיווחו כי הם מצליחים לחשוב בצורה יעילה יותר.
• 86% דיווחו כי הזמן הנצרך מהם לשינה התקצר בשעה עד שלוש שעות.

בסרטון, ד"ר אמיר רוסיק מנתח את השפעתו של המודאפיניל על המוח ואת בטיחותו:

מדריך לקניית מודאפיניל ברשת

מה זה מודאפיניל?

Check Also

ליגת E-gaming

האם פרוביג'יל (מודפיניל) יכול לשפר ביצועי גיימרים?

כל מי ששיחק פעם משחק פופולארי כמו Overwatch, Call of duty או אפילו משחקים מסורתיים ...