Home / פרוביג'יל / למה כל כך הרבה סטודנטים נוטלים פרוביג'יל?
טיפול בעייפות סטודנטים

למה כל כך הרבה סטודנטים נוטלים פרוביג'יל?

טוב, האמת שהתשובה לשאלה הזאת די ברורה, הם רוצים להצליח בבחינות ולסיים את התואר בהצלחה. במקביל הם גם רוצים להתפרנס ולחיות כמו שבני עשרים ומשהו ברחבי העולם חיים.

מבחנים

הוכח כבר שהמודאפיניל משפר משמעותית את היכולת ללמוד ולזכור, את היכולת להתרכז ולהירגע וכתוצאה מארבע היכולות האלה, גם את היכולת להסיק מסקנות ולמצוא פתרונות יצירתיים. בניגוד לסמים מעוררים כמו ריטאלין או קפאין אין לנטילת פרוביג'יל תופעות לוואי של חרדה, עצבנות ואי שקט מוטורי. אם כן לא פלא שכל כך הרבה סטודנטים ברחבי העולם עברו להשתמש במודאפיניל בתקופת בחינות.

איך סטודנטים מתמודדים עם מחסור בזמן,פרנסה וחיי חברה של סטודנטים?

לכולנו יש 24 שעות בלבד ביממה ואיך אנחנו מנצלים אותן בתקופה זו של החיים יקבע במידה רבה איך חיינו יראו. שנות העשרים בחייו של אדם צעיר ותקופת הלימודים באוניברסיטה הם התקופה שבו אדם רוכש מקצוע שילווה אותו רוב חייו. זאת התקופה של אהבות ראשונות רציניות ושל טיולים ארוכים שבהם אפשר להעביר חודשים בלי האחריות שבטיפול בילדים ופרנסת משפחה. אחד המשאבים הדרושים ביותר בתקופה זו הוא עירנות. עירנות כדי להשיג יותר וכדי לא לבזבז את הזמן שלך. היסודות שנבנים בצעירותו של אדם אלה היסודות שעליהם הוא בונה את ההצלחות שלו: את הקריירה, המשפחה, הנכסים הכלכליים. השנים האלה מעצבות איזה מין אדם אתה הופך להיות ואיך שארית חייך תיראה. יש מספיק זמן ומקום בשנים האלו לטיולים ארוכים בג'ונגלים של דרום אמריקה וללימודים בפקולטה לרפואה. יש מספיק זמן להתנסות בכל מה שמעניין ומלהיב אותך, להשקיע בעתיד ולחיות את ההוווה ואם אתה מרגיש עייף, לא מרוכז או נטול כוחות כדאי שתדע שאפשר גם אחרת.

מדריך לקניית פרוביג'יל ברשת

מינון פרוביג'יל מומלץ

מה זה פרוביג'יל ג'נרי?

Check Also

ליגת E-gaming

האם פרוביג'יל (מודפיניל) יכול לשפר ביצועי גיימרים?

כל מי ששיחק פעם משחק פופולארי כמו Overwatch, Call of duty או אפילו משחקים מסורתיים ...