Home / פרוביג'יל / האם פרוביג'יל (מודפיניל) יכול לשפר ביצועי גיימרים?
ליגת E-gaming

האם פרוביג'יל (מודפיניל) יכול לשפר ביצועי גיימרים?

כל מי ששיחק פעם משחק פופולארי כמו Overwatch, Call of duty או אפילו משחקים מסורתיים יותר כמו שחמט וטקסס הולדם פוקר, מבין את המאמץ המוחי הנדרש כדי לתפקד היטב במשחק לאורך שעות.

בשנים האחרונות ה E-gaming (תחרויות משחקי מחשב) הפך לאחד הענפים החמים ביותר בספורט המודרני עם אלפי מבקרים בכל טורניר, שידורים חיים ופרסים של מאות אלפי דולרים לשחקנים מובילים.

האם בטוח להשתמש בפרוביג'יל לצורך משחקי מחשב?

מודפיניל (החומר הפעיל בפרוביג'יל) נחקר היטב במהלך השנים האחרונות ונמצא כבטוח לחלוטין. עשרות מליוני אנשים מתחומים ומקצועות שונים התנסו עד היום בתרופה. מסטודנטים באוניברסיטה, דרך אנשי צבא וברוקרים ועד אסטרנאוטים בנאס"א.

מודפיניל נמצא כמשפר יכולות ומעניק יתרון תחרותי ולא משנה באיזה תחום תבחר.

 

גיימינג מקצועי ופרוביג'יל

 

בשנה וחצי האחרונות היתה עליה ניכרת בשימוש במודפיניל בקרב גיימרים בעיקר בגלל החלטה של tאחת הוועדות המארגנות משחקי E-sport ברחבי העולם לאסור את השימוש במודפיניל לפני משחקים מקצועניים בליגות וטורנירים על מנת למנוע יתרון לא הוגן למי שנוטל פרוביג'יל. החלטה זאת גרמה לתוצאה הפוכה שדרבנה שחקנים רבים להתנסות בפרוביג'יל וליטול אותו דרך קבע לפני טורנירים ומשחקים חשובים.

 

האם כדאי לי כשחקן חובב להשתמש בפרוביג'יל?

 

אם אתם שחקני twitch או יוטוברים המעלים סרטוני גיימינג רבים וחשוב לכם להיות חדים או סתם אנשים שאוהבים לשחק במשך שעות ארוכות, פרוביג'יל בהחלט יכול לתת לכם את היתרון שינצח את המשחק.

כדור פרוביג'יל עולה היום בסביבות חמישה שקלים. אם יכולת משחק חדה במשך שעות ארוכות שווה לכם חמישה שקלים אז תיהנו.

 

המדריך השלם לקניית פרוביג'יל ברשת

Check Also

פרוביג'יל ואלכוהול

ההשפעה של ערבוב פרוביג'יל ואלכוהול

במאמר הזה נסקור את הממצאים המדעיים שחקרו ערבוב אלכוהול ופרוביג'יל (מודפיניל)   המכנה המשותף בין ...